March 25, 2019

We’re hiring!

Oletko sinä etsimämme toimistohallinnon generalisti?

Onko toimistohallinto eri osa-alueineen luonnollista elinaluettasi? Oletko generalisti, joka on ehtinyt tutustumaan sekä taloushallinnon, HR:n ja yleishallinnon asioihin? Haluatko mahdollisuuden kehittää ja vaikuttaa omaan työhösi? Ja ennen kaikkea, kaipaatko kivaa, energistä työyhteisöä, joka tekee myös maanantaista mukavan päivän?

Me JKMM Arkkitehdeilla etsimme rohkeasti toimeen tarttuvaa toimistohallinnon generalistia avuksemme. Sinua tarvitaan talousjohtajan oikeaksi kädeksi, sekä toimiston juoksevan hallinnon hoitamiseen. Painotus eri tehtäväalueiden välillä tulee muodostumaan osaamisesi ja oman kiinnostuksesi perusteella.

Tuleva toimintaympäristösi

– Reilun sadan hengen arkkitehtitoimisto Helsingin ydinkeskustassa

– Pieni mutta tehokas hallinnon tiimi, johon kuuluu lisäksesi talousjohtaja, viestintäpäällikkö, toimistoassistentti ja IT-tuki

– Tulet käyttämään työssäsi mm. Procountoria, ValueFramea sekä Exceliä

Työtehtäviisi tulee kuulumaan

– Taloushallinnon hoitaminen yhdessä talousjohtajan kanssa siten, että pääasiallinen vastuusi on kirjanpidon avustavat tehtävät. Riippuen henkilön kirjanpitotaidoista myös jaettu vastuu kirjanpidosta ja talouden seurannasta on mahdollista.

– Palkanlaskennan avustavat tehtävät ja talousjohtajan varahenkilönä toimiminen, esim. lomien aikana palkanlaskentaan liittyvien tehtävien hoitamisessa. Palkanlaskentaan liittyvien työtehtävien sisältö tulee muotoutumaan hyvin pitkälti aiemman osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan.

– HR-assistentin tehtävät, kuten työtyytyväisyyden mittaaminen ja kehittäminen, mahdollisesti kehityskeskusteluihin ja rekrytointeihin osallistuminen, työterveyshuollon yhteyshenkilönä toimiminen, osallistuminen yhtiön sisäisten tapahtumien järjestelyyn ja muiden ad hoc HR-asioiden hoitaminen.

– Toimistoassistentin työparina toimiminen ja toistenne lomatuurauksien hoitaminen.

Toivomme sinulta aktiivista otetta ja taloushallinnon taitoja

Voit olla nuori taitaja tai jo paljon kokemusta kerryttänyt rautainen ammattilainen. Tärkeintä on, että olet kerryttänyt monipuolista kokemusta hallinnon tehtävistä. Toivomme sinulta kokemusta vähintäänkin avustavista talous- ja HR-hallinnon tehtävistä ja toimiston juoksevan hallinnon hoitamisesta. Tärkeintä on, että nautit vaihtelevista työtehtävistä, sillä roolisi edellyttää kiinnostusta niin kirjanpitoon kuin vaikkapa asiakaskahvitusten järjestelyynkin. Itsenäinen, aktiivinen ja omatoiminen työote on edellytys toimessa pärjäämiselle. Tehtävään sisältyy myös numerotarkkuutta vaativia tehtäviä, ja toivommekin sinun olevan työotteeltasi järjestelmällinen ja tarkka. Hyvät IT-taidot ja valmius oppia nopeastikin uusien ohjelmistojen käyttötaitoja on iso plussa.

Meillä saat hyvät edut ja ihanat työkaverit

Tarjoamme sinulle tärkeän mutta käytännönläheisen roolin kasvavassa asiantuntijaorganisaatiossamme. Meillä pääset työskentelemään alan parhaiden asiantuntijoiden kanssa Helsingin ydinkeskustassa. Tarjoamme hyvät edut sekä kattavan työterveyshuollon. Lisäksi saat työkavereiksesi ihmisiä, jotka rakastavat sitä mitä tekevät ja tärkeän tehtävän organisaatiossa, jossa työsi jälki näkyy. Työsuhde on vakituinen ja alkaa sopimuksen mukaan.

Kerro meille, miksi juuri sinä olisit sopiva jäsen tiimiimme. Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 07.04.2019 mennessä osoitteeseen if.mm1555795466kj@yr1555795466ker1555795466. Merkitsethän hakemusviestisi aihekenttään ”Generalisti”.

Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana ja tehtävä täytetäänkin heti sopivan hakijan löydyttyä.

Jäikö kysyttävää?

Lisätietoja tehtävästä antaa talousjohtaja Meri-Tuulia Mäkelä ajalla 26. – 28.03. klo 9-11, 03.04. & 05.04. klo 9-11 (puh. 040 – 759 6286).

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. Learn more

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close